بایاتی لار (2)
علمي ادبي هنری تفريحي .....Scientific, literary, artistic, recreational
تاریخ : جمعه 29 تير 1391
نویسنده : محمود مرادپور

بایاتی لار (2)

 

 

1- عزیزم آیدین اولسون
آی چیخسین آیدین اولسون
یاردان بیر کاغاذ گلیب
گؤزلریم ایدین اولسون


عزیزم روشن شود
ماه بتابد ، روشن شود
از یار نامه رسیده
چشمانم روشن شود

*

2 - قار گلسین داغا دولسون
بلبل لر باغا دولسون
سئودیگیم یار یولوندا
جانیم ساداغا اولسون

برف بیاید و کوه را پرکند
بلبل بیاید و باغ را پر کند
در راه دلدارم
جانم فدا شود

*

3 - کؤنلوم قالدی سن ده یار
طبیب یاردی سن ده یار
من سنه نئینه میشدیم
ووردون یارا سن ده یار؟

دلم پیش ات ماند ای یار
طبیب دلم را شکافت تو هم بشکاف ای یار
من چه بدی به تو کرده بودم
تو هم زخمم زدی یار؟

*

4 - داغدان ائنن سورودور
داغی دومان بورودور
وفاسیز یار یولوندا
جوان عمروم چورودور

گله از کوه سرازیر می شود
کوه را مه در بر می گیرد
در راه یار بی وفا
جان جوانم می پوسد

*

5 – عزیزییم یارادان
سیزلار جانیم یارادان
یا منی یارا یئتیر
یا جانیم آل یارادان

عزیزم از زخم دل
می سوزد دلم از زخم دل
یا مرا به یارم برسان
یا جانم را بگیر ای آفریننده



لطفا نظر بدهید. ممنون
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: .....شعر آذري , ,
برچسب‌ها: باياتي لار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید .دادن نظر را فراموش نکنید. خوش ساعات لار